Dopasowanie zdalne

      

      Już teraz możesz dopasować swój aparat słuchowy bez wychodzenia z domu! Takie dopasowanie jest dostępne dla ograniczonej gamy produktów, które możesz zakupić w naszych gabinetach. Poniżej opiszemy w jaki sposób sprawdzić, czy Twój aparat słuchowy ma opcję dopasowania zdalnego oraz jak umówić się z nami na wizytę on-line.

 

       Aparaty słuchowe dzięki Zdalnemu Wsparciu pozwalają na dostęp do wirtualnych wizyt, podczas których Protetyk Słuchu ma możliwość regulacji aparatu słuchowego w czasie rzeczywistym, bez konieczności wizyty w gabinecie. Sesja Zdalnego Wsparcia odbywa się przez Internet z wykorzystaniem smartfona pacjenta, który nawiązuje połączenie z oprogramowaniem dopasowującym aparat słuchowy, znajdujący się w gabinecie protetyka słuchu. Takie dopasowanie umożliwia regulacje aparatu Pacjenta w codziennych sytuacjach, których środowisko akustyczne różni się od tych panujących w gabinecie.

 

Aby skorzystać z możliwości Zdalnego Wsparcia Pacjent musi posiadać:

  • Smartfon kompatybilny z aplikacją do dopasowania zdalnego.
  • Dostęp do Internetu.
  • Odpowiedni aparat słuchowy 

 

Oto krótka instrukcja w jaki sposób możesz skorzystać z funkcji Zdalnego Wsparcia:

1.  Pobierz i zainstaluj na swoim smartfonie aplikację do Twoich aparatów słuchowych z Google Play™ lub App Store®. Następnie postępując zgodnie z instrukcją zesparuj swoje aparaty słuchowe.

2.  Skontaktuj się z Protetykiem Słuchu i ustal termin sesji Zdalnego Wsparcia tel. 61 866 76 31.

3.  Uruchom sesję Zdalnego Wsparcia w swojej aplikacji.

 

Uwaga: Termin sesji zdalnej powinien być wcześniej ustalony z Protetykiem. Protetyk słuchu będzie dostępny tylko wtedy, gdy wcześniej ustalono termin sesji. Proszę cierpliwie czekać na połączenie.

 

 

 

Spis aparatów słuchowych posiadających funkcję zdalnego wsparcia:

  • Phonak -  za pomocą aplikacji My Phonak:

​ -Aparaty słuchowe z platformy Marvel,

-Aparaty słuchowe z platformy Paradise,

  • Bernafon - za pomocą aplikacji Bernafon Easy Control Connect:

​-Viron,

-Alpha,

-Zerena,

  • Oticon za pomocą aplikacji Oticon RemoteCare App:

-OPN,

-OPN S,

-OPN Play

-Xceed,

-Xceed Play,

-Siya,

  • Starkey za pomocą aplikacji Thrive Hearing:

-Livio,

-Livio AI,

-Livio Edge AI,

  • Resound za pomocą aplikacji Resound Smart 3D:

-​ONE™, 

-LiNX Quattro™, 

-LiNX 3D™,  

-ENZO 3D™,

  • Audibel - za pomocą aplikacji Thrive Hearing:

-Via,

-Via AI,

  • Widex - za pomocą aplikacji Widex RemoteCare:

-Moment,

-Evoke,

-Dream,

-Unique,

-Beyond,

  • Signia - za pomocą aplikacji Signia App:

​-Aparaty z platformy Xperience (z dopiskiem X),

-Active,

-Aparaty z platformy Nx, 

  • Beltone - za pomocą aplikacji Beltone HearMax:

-Imagine,

-Amaze,

-Trust,

-Boost Max,

-Boost Ultra,

-Rely, 

  • Niektóre aparaty firmy Rexton - za pomocą aplikacji Rexton

 

         Każda sesja Zdalnego Wsparcia traktowana jest jako wizyta w gabinecie protetyka słuchu, na którą trzeba umówić się z wcześniejszym wyprzedzeniem. Jednak należy pamiętać, że Zdalne Wsparcie jest opcją dodatkową i nie może całkowicie zastąpić wizyt w gabinecie protetyka słuchu. Jeżeli chcesz skorzystać z możliwości Zdalnego Wsparcia skontaktuj się z nami: 61 866 76 31.